Wij bouwen aan duurzame, persoonlijke relaties met onze waardevolle gasten. Onze strategie is gebaseerd op onderstaande vijf pijlers.
Wij kennen onze gasten als geen ander.Wij begrijpen onze gasten. Weten wat hen drijft en waar ze blij van worden. Op basis van de kennis van onze gasten, overtreffen we hun verwachtingen. Dit zie je terug in onze aandacht en dienstverlening. En voor onze vaste gasten geldt dat we altijd op maat inspelen op hun persoonlijke wensen. Dit doen wij dagelijks met oprechte betrokkenheid. |
||
Wij innoveren de kansspelmarkt.De wereld om ons heen verandert in een snel tempo. En ook onze gasten veranderen. Zij hebben een rijk palet aan keuzes als het gaat om hoe zij hun vrije tijd kunnen besteden. We beseffen dat we steeds moeten blijven zoeken naar betere oplossingen voor onze gasten. Een recent voorbeeld zijn onze NXT-zones waarin we beginnende spelers (25+) met lage limieten en interactieve en sociale spelen kennis laten maken met Holland Casino. We zijn in onze innovatielabs voortdurend op zoek naar nieuwe inzichten en innovaties om veilig, verantwoord en aantrekkelijk kansspel aan te bieden. Voor en met onze gasten. Zowel in onze vestigingen als online.
|
||
Wij kiezen de beste partners.Wij kennen onze eigen kracht. Weten waar we goed in zijn. Voor kwaliteiten die wij niet of in mindere mate in huis hebben, zoeken we samenwerking. We werken intensief samen met toezichthouders, zorginstellingen (waaronder verslavingszorg) en onafhankelijke experts in onze preventie adviesgroep. Dit doen we omdat we maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk vinden. De partners die wij kiezen passen bij onze kernwaarden en weten hoe zij moeten werken vanuit de kennis die wij van onze gasten hebben. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking betekenisvol moet zijn voor zowel ons als onze partners. Altijd gericht op het sterker maken van elkaar en opbouwen en behouden van een goede positie.
|
||
Wij benutten de kracht van ondernemerschap.Onze medewerkers excelleren in hun vak en in gastvrijheid. Zij zijn in staat om de beste spelbeleving aan onze gasten te bieden. En krijgen de ruimte hier hun eigen invulling aan te geven. Onze mensen worden aangemoedigd om hun talenten te ontplooien. Zij staan met beide benen in de samenleving en veranderen mee met de wereld om ons heen. Wij luisteren naar en leren van hen. Alleen dan kunnen we onze gasten het beste laten genieten van de totaalbeleving in onze vestigingen.
|
||
Wij dragen bij aan een betere samenleving.We hebben een verplichting en voorbeeldfunctie als het gaat om veilig en verantwoord spelen. We zijn betrokken bij onze omgeving en de zorg voor onze gasten is één van onze kerntaken. We zien erop toe dat onze gasten veilig, eerlijk en verantwoord spelen. Onze systemen zijn zo ingericht, dat we vroegtijdig signalen kunnen oppikken en adresseren. Bijvoorbeeld bij toename in bezoekfrequentie. Onze medewerkers nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid zeer serieus en worden hier intensief voor opgeleid. Ze weten waar ze op moeten letten en wanneer en hoe ze kunnen ingrijpen. Daarbij zijn en blijven we altijd kritisch op onszelf. |